Best urdu sad poetry pictures

 یاد ہے ہمیں بھی دو پل کی محبت 

کسی نے ہم پر بھی کچھ دن احسان کیا تھا 

Yad hai hamain bhi do pal ki muhabat
Ksi nay hum par bhi kuch din ahsaan keya taha




مجھ سے نفرت کے داعوے اپنی جگہ 
میرے نام پہ تیرا پلٹ کر دیکھنااچھا لگا 
Mujh say nafratk daway apni jaga
Mery naam pay tera palat kr dekhna acha laga



بس اتنی سی عمر چائیے مجھے 
نا مرؤں تجھ سے پہلے نا جیوئں ترے بعد 
Bas itni si umar cahiye mujhy
Na maron tujh say pahely na jeion tery bad


ایک تیری مسکان سے میری رونقیں ہیں 

جب تم بات نہیں کرتے تو زمانہ ویران لگتا ہے 

Aik teri muskan say meri dunya mein ronqain hain
Jab tum bat nahi krty tu zamana weran lagta hai


گزر کیا ہے وہ وقت جب ہم تمھے اپنا سمجھتے تھے 
اب تم زندگی بھی بن جاؤ ہم تمھے تسلیم نہیں کریں گے 
Guzr gia hai woh waqat jab ham tumhy apna samjhty tahe
Ab tum zindagi bhi ban jaao hum tumhy tasleem nahi krin gae


بہت انمول ہے میرے لیے آج بھی وہ شخص 
جس کے نام سے ہی میرے لبوں پے مسکراٹ آ جاتی تھی 
Bahot anmol hai mery leiye aj bhi woh shakhs
Jis k sirf naam say hi mery labon pay muskrat aa jati hai


0 Comments:

ایک تبصرہ شائع کریں