Sad Poetry In Urdu | Sad poetry for love All aimages 2020


رسم الفت ہی اجازت نہیں دیتی ورنہ 
تجھے ایسے بھولوں کہ تو یاد رکھے گا 

Rasm e ulfat hi ejazat nahi deti warna

Tujhy aisy bhololn keh tu yad rakhy ga



ہوئی تیز دل کی دھڑکن جب کہا اس نے رو کر 

مجھے یاد بھی نا کرنا مجھے یاد بھی رکھنا 

Hoi taez dil ki dharkan jab kaha us nay ro kar

Mujhy yad bhi na krna mujhy yad bhi na karna



منایا تو ناراض ہونے والوں کو جاتا ہے 

بدل جانے والوں کو تو خداحافظ کہا جاتا ہے 

Manaya tu naraz honay walon ko jata hai

Badl jany walon ko tu Khuda Hafiz kaha jata hai



وہ کہتا تھا مجھے پسند ہے تیری مسکراہٹ 

بس پھر لے گیا چھین کر 

Woh kehta taha mujhy pasand hai reri muskrht

Bas pher lay gia cheehn kar



بادشاہ تھے ہم اپنی موج مستی کے 

انتظار نے تیرے دیدار کا فقیر بنا دیا 

Badshah tahe hum apni moj masti k
Intazar nay tery dedar ka faqeer bna deya



محبت کا شوق نا رکھیے صاحب 
اس میں سانس آتی نہیں اور جان جاتی نہیں 
Muhabat ka shoq na rakhie sahib
Es mein sans ati nahi aur jan jati nahi


تم اگر مصروف ہو تو 
وقت میرا بھی قیمتی ہے 
Tum agar masroof ho too
Waqat mera bhi qeemti hai


تیری زندگی کی بے کار چیزوں میں 
جو بے کار چیز تھی وہ میں تھا 
Teri zindagi ki baekar chezon mein
Jo baekar tahe woh mai taha


دور تک گہری سوچوں میں اکثر کھو جاتا ہوں 
جب بھی دیکھتا ہوں کوئی شخص اس کے شہر کا 
Dor tak gehri sochon mein aksar kho jata hon
Jab bhi dekhta hon koi shaks us k shahir ka



سچ پوچھتے ہو تو ایک بات کہوں صاحب 
تماشہ ہے جسموں کا محبت بک چکی ہے 
 Such pouchty ho aik bat kaho sahib

Tamasha hai jismon ka muhabat bik chuki hai

0 Comments:

ایک تبصرہ شائع کریں